26 September 2013

♥ Samsung Galaxy S2 ♥



Salam ari khamis..
=)

wah ari ni aku agak gembira..
sebab???

hp S2 aku da boleh on..
setelah 2bln tersadai 
dlm beg..
akhirnya boleh juga on..
syukur alhamdulillah..

Tersadai bkn ape pun..
aku da try tanye byk kedai da..
hp aku kenapa..
kesemua kedai yg aku pergi diorg ckp
hp aku kene 
UPDATE SOFTWARE


so 
klu da update software tu
dgn automatiknya
kesemua data aku bole hilang..
errrrrr...
oh tidak!!
sgt sedih bile dgr mcm tu..
yela byk kot pic dlm tu..
lg lg pic anak aku..
dr lahir kot aku snap pic dia.
xkan nak biarkan lesap gitu jek..
ouh mmg xboleh la ka.

aku xpercaya dgn diorg..
xkan xleh nak selamatkan data dlm phone tu dulu..
very imposible..
so,
sbb tu la aku xanta repair pun....
hahahah..
aku nak search kat google..


search punyer search mmg xde mase..
ni pun curi2 mase tuk search.
almaklumla keje baru..
kene la skema skit..
hehe..

search punyer search terjumpe blog ni..
http://tomatowithcheese.blogspot.com/2012/08/penyelesaian-masalah-samsung-galaxy-sii.html
time kasih la byk byk..
mmg sgt2 membantu...



aku pun ape lg
 try wat..
hah

tuuuuu dia....
da bole on..
tuuuuu dia..
data xhilang....
yg  penting
photo smua xhilang...
syukurrrrr sgt
sukeeeeeeee sgt.

tp
contact no jek hilang..
tu xpe la..
sbb aku save kat email.
aku xsave kat phone..
so selamat la aku..
errr...


sape yg de problem tu
try la wat cenggini..
hopefully everything okay..
insya'allah..


No comments: