21 September 2012

♥ Klinik Ibu&Anak Kg Pandan Dalam ♥

Assalamualaikum smua..
alhamdulillah dpt gak aku mengupdate blog aku yg xseberapa ni..
smlm aku pi 
Klinik Kesihatan Ibu & Anak 
kat Kg Pandan Dalam


selama ni xpernah pergi kan..
dgr jek org ckp..
psl layanan nurse2 kat sni agak xbest skit..
so smlm aku da gi sendri..
mmg terbukti..
kite memerlukan KESABARAN yg tggi klu berada disini..

aku mmg xberpuashati tul la kan
tau la free jek..
tp diorg tu bekerja 
so bekerja la dgn iklas n amanah

Layanan zero
Muke masam mencuka
Faciliti pun xmemberangsangkan
Buat kerja agak lambat
n byk lg..

pape pun sabar jek la....
pas ni aku ade lebih 6 kali kene pi sane..
uhuuuu




1 comment:

Puteri Salju said...

ahaa..mmg pon patut kementerian kesihatan kene wat lawatan dekat semua klinik kesihatan..dah la semua ibu2 kene buat sendiri..bagi yang first time lagi teruk sane sini di arah kan..nurse2 cume goyang kaki kat meja aje tunggu patient buat itu ini..mcm tu erk kerja nurse dekat situ..pelik..