06 December 2012

♥ 3D 4D Scan - Story 2 ♥

moOnink to all of u..
ari ni nak smbung cerita dari 


mlm semalam aku da pergi scan baby..
dup
dap
dup
dap
1001 pertanyaan
boy @ gurl
tp aku & husband xkesah pun 
boy @ gurl
yg penting 

sihat
sempurna
comel


aku smpai di klinik agak awal la jugak..
sungguh pun da wat appoiment
kene tunggu gak la
sbb doc ade patient kan..
ngam jek 7.40pm 
aku di panggil..
 Dr Jezzlyn  mmg sgt peramah oke..
mmg puas ati..
kat Klinik ni..
any info leh tgok kat sni
♥ 3D 4D Scan - Story 1 ♥
ape nak tanye tanye jek..
kat Dr tu..
nak byk mane pic baby pun bole.

ni pic 2D dulu.
pic atas kepalanya.
Dr. ckp agak besar skit...
tp msih oke lg..
xover..
bijak baby ni Dr. ckp..
xmalu pun..
kaki dia pun da besor..
dan kaki ni gak la yg tendang2 perut mummy dia
sgt teruja aku tgok..
husband aku xabes2 senyum..
dia lg teruja tu..


bwh ni la graf baby aku...
 xkecik n xbeso sgt..
oke oke jek..

taraaa..
ni la dia..
gabungan
Mr Arul & Mrs Aina


hah ni la kaki yg suke menendang2 tu...
wachaaaa...
pipi dia pun da tembam da tu..
seronok bile da dpt tau 
boy @ gurl
tp husband aku ckp jgn kasi tau org lg..
sbb nak bg suprise..
hehe...
biar kami  berdua jek tau...
tp aku ni susah skit nak simpan rahsia..
bile2 lg lik kmpg kan..
hehe..
pape pun i try to keep the secret ya darling.

jeng jeng jeng....

skrg da leh shopping baju baby....

pinky pinky 
ke 
rocky rocky
???
nantikan march nanti ya...

boy @ gurl
......

5 comments:

Sally Samsaiman said...

yeay! nk dapat baby dah !! ^_^

♥DiraSyed♥ said...

tahniah kak aina.. ira doakan akk dpat selamat melahirkan baby.. semoga akk sentiasa sehat dan berbahagia dgn angah.. ira harap lepas apa jadik antara ira nan suri, akk tade lah benci kat ira.. sbb ira still aggp akk sbgai kakak n kwn ira..pape pun, jaga diri..

Lurania Arulaina said...

> Sally Samsaiman <
syukur alhamdulillah..
xsbr nk tggu march ni..


> DiraSyed <
tenkiu dik.. akak oke jek la..
akak fham.. xpe kite mmg msih frenz..
frenz forever oke...

♥DiraSyed♥ said...

macey akk.. harap kalau da besalin nnti, upload lah gambar. nak tengok :)

Lurania86 said...

Oke. bereh punyer....
tggu march 2013 yep... o_O