17 December 2012

♥ End Year 2012 with KULA-KULA ♥


mORninG aLL.

Tanggal 15.12.12
aku keluar bersama KULA2 gengz...
dgn keizinan suami tercinta
aku dpt bersuka ria bersama kengkawan ku..
lame gak kami xjumpa kan..
tu yg excited tu.. hehe..

mujur gak ari sabtu suamiku kerja..
tu yg dia bg aku kuar bersama kengkawan ku..
tenkiu my love..
tp...
walaupape pun 
dan kemana saja aku pergi..
aku tetap mengingati suami ku..  


sebelum nak kuar bsama kwn2 aku..
kene la setelkan hal uma dulu..
aku kemas uma,
basuh bju,
masak tuk suamiku
dan sebagainyer..
alhamdulillah.
selesai tgungjwb seorg isteri.
hihi..

Sabtu tu kami ke ladang ternakan UPM
bergambar di bwh pohon lagenda budak setan..
xsangka leh smpai situ sbnrnya.
selalu tgok dr tepi jln jek..
tu pun mujur bro tu baek nak bg ktorg masuk..
dpt gak ktorg masuk.
time kasih gak kat lat sbb bwk ktorg kat sni..

smpai jek atas ape lg..
kami pun selok bergambar...
konon2 nak snap pic tuk pre wedding adek umi..
sekali ktorg lak yg lebih2..
biase la bila da bersama mmg gila camera la jadinya..
jum layan pic kami dibwah..

ketembamam ibu mengandung..
cOMeL x ???
pkok lagenda bdk setan
agak tggi gak bukit yg aku daki ni..
dgn semangat kengkawan aku gigih gak..
mengah xmengah gak la daki bukit UPM ni..
huh...
almaklumla ibu mengandung kan..
tp xpe baby aku kuat.. 
kuat mcm mama n papa dia..
hehe..
KULA-KULA looked YelloW.
ni la Pre Wedding nyer. 
aku pling suke pic bwh sekali...
aku rase suweet sgt.
hehe..
cet sempat perasan sekejap..
byk lg pic sbnrnyer..
yg ni smua dr aku jek...

i will upload after this..


2 comments:

umie mierul said...

cantik....tq ARUL @ suami aina..hehehe..nanti KULA2 bersama baby BOY..

Lurania86 said...

hehehe.....
next year 2013 bergambar dgn anak aku lak....
huhuuu...