27 July 2012

♥ 7 Ramadhan ♥





Arini merupakan Hari jumaat.
27.07.12
dan merupakan ari ke 7 berpuase..
maknenyer 7Ramadhan.
eh
same lak mcm cerita dlm TV3 skrg ni kan.
7Ramadhan
layan gak cite ni..
cerita sedih..


da semggu berpuase dgn suamiku..
seronok 
bahagia
gembira

tp..
setiap kali time buke pose..
aku xtau la nape dgn tekak aku ni..

xtau nak mkn ape..
klu gi bazar desa pandan tu..
bkn maen lg byk mknan dijual.
tp aku 
xtau nak beli ape.
semua xlalu..

tekak oh tekak..
kenapa la dgn ko sbnrnyer..

bile berbuke mkn skit jek da kenyang.. 
dimanakan nafsu mkn aku sbnrnyer..
hehehe..

 

arini kat opis xde keje..
so berintenet jek la aku..
tu yg rajin update blog..
hehee...

ni td bos aku ckp mlm ni nak pindah brg..
isnin tunggu pengumumkan dr dia..
samaada keje or cuti..
klu keje pi kat opis baru..
klu x cuti ler..
huhuuuu...
syukur klu dpt cuti..


tenkiu la bos..




No comments: