22 July 2012

♥ IFTAR ari pertama ramadhan keluargaku ♥




Ari pertama aku beriftar bersama keluarga ku..
Sunngguh seronok sekali 
sbb semua adekberadek ade.
kebtulan lak time tu besday kak ipar kedua ku..
kitorg pun smbut la sekali..
kakak ipar kedua aku masak spegeti n kabornara.
sunnguh sedap sekali...
angah aku pulak wat air bandung soda. 
mmg la tu air favourite kami sekaluarga..
kak ipar pertama aku lak bwk lauk ikan tongkol masak cilipadi n bihun goreng.
adek aku baru abes jual ayam golek.
moksu aku n abglong aku niage kat bazar. 
rezeki ramdahan kan. adek2 aku yg laen kat uma. 
tlg mak aku..
aku jek yg xsempat nak bwk pape..
sebab aku smpai da lmbat..
gi bazar pun xsempat..
hehehee...
tp xpe smua tu da ckup.
jgn membazir kan..
syukur dengan rezeki yg ade. 
amin ya'rabbalalamin.








No comments: