15 February 2013

♥ 36 WEEK ♥


Assalamualaikum..
Selamat hari jumaat smua..

sukur alhamdulillah 
aku masih berkesempatan tuk 
mencoret di blog aku ni...

mggu depan aku da masuk mggu ke 36.
mcm kejap  jek mase berlalu kan....
rase mcm baru jek kawen.
hehe...
pastu tetibe nak jd mak lak kan..
terbaek...
inila dikatakan lumrah kehidupan...

 

masuk mggu ke 36 ni..
aku da kene berjaga2..

kene kuat berjalan..
kene sedia mental n fizikal.
kene mintak maaf kat smua org..
kene memaafkan smua org.
kene byk minum..
kene stanby brg2 ke hospital.

moge segala pemprosesan bersalin aku ni dipermudahkan.
aku berdoa 
agar aku bersalin mlm di hospital 
dan ketika aku sakit suamiku berada di samping ku.
amin.

masuk minggu ke 36 ni 
berat bdan aku sudah pun mencecah 73 kg.
caye xpercaye la kan..
start mengndung berat aku 58
maknanya aku telah naek sbyk 15 kg.
errrrr....
tp xpe..
pantang nanti aku akan dptkan blik berat aku smula..
insya'allah.

pape pun atas usaha aku sendri..
mls aku mls la berat nak trun.
rajin aku maka cantekla bdn aku.
pape pun utk suami ku. =)




No comments: