16 October 2012

♥ Jenjalan ke BANDUNG ♥

Bandung...
semua org tau tempat ni...
dan kalu boleh mmg nak ke sini..
kan..
kan..
sebab2 utama adalah kerna mahu shopping..
brg2 sgt sgt murah...
berbaloi2..


lebih2 lagi org yg nak kawen...
mmg untung klu berbelanje di bandung.
kaen2 ela  smua murah2 n berkualiti..

lgpun mata wang kite lg tggi dri diorg..
jd org kaya la klu pi sana.
berjuta2 rupiah leh bwk.
mase aku pi
RM350 - 100juta rupiah

aku pun  xmelepaskan peluang yg ade.. 
hehehe..
sebelum kawen aku gi gak..
shopping brg kwen katekan..
tiket ktorg da beli awal2 lg.
tu yg dpt murah..
pastu pak supir lak
angah n k.hana da kenal diorg..
tu yg xde mslah tu...
papepun
mmg sonok sgt....

tp klu nak gi bandung xleh 3 ari 2 mlm xpuas...
aku n family pegi 5 ari 4 mlm..

terlebih penat tuh..
ahhaha..
tp mcm nak gi lg jek.. 
pape pun mmg enjoy.. 

















antara tempat2 yg aku n family aku gi....

- jakarta (sangat jem)
- puncak jawa barat (sangat sejuk )
- gunung tangkuban perahu (sejuk stawbery manis gile)
- restoran karamba (murah gile)
-aston braga (hotel)
- kampung daun (makan)
- trans studio (sgt ekstrem n agak mahal)
- kedai kek kartika sari (aneka pilihan)
- pasar baru (jadi gile shoping kain n baju)
- tempat jual brg kulit
-outlet tepi jalan.
-spa (urut kaki setelah penat berjalan)

dan mcm2 lg.. 
xingt da name tempat dia.. hehe..


No comments: