19 August 2011

♥ Oh tunang ♥


Jeng jeng jeng.. 
lg 2bulan aku mahu tunang.. 
dup dup dup dap.. 
errrr... risau takut suke xsbr smua rase ade skrg..
mcm 1001 rase lak... =)
tp yg pasti nyer mmg aku suke bangat ler.. hehe...


sempena nak tunang ni aku ade reka 1 ayat...
jum kite bace...


stories about love arulaina

from the couple we love,
from the love we engaged
from our engagement with forever.




cerita tentang cinta arulaina


dari berpasangan kita berkasih sayang,
dari kasih kita bertunang
dari tunang kita bersama selamanya.
amin



amacam oke x?


dan aku ade reka sesuatu...
tp xtau la nak ckp.. oke ke x...
aku nengok ok jek.. hehe...
jum layan..
zas..
zas..













nak suh arul wat bunge orkhid jek.. 
mcm comel gak..


aku nak nak gune bunge garbera ar.. hehe..
harap smua berjalan dgn lancar nyer..
aminnnn



 aku nak warne ni n mcm ni..
mmhhh..
harap dpt la warne yg aku impikan ni..
amin..