17 November 2011

♥ Selamat Hari Khamis ♥




Hari khamis ialah hari yang sangat istimewa bagi orang yang sedang melatih ilmu batin dan spiritual. Hari khamis sangat sesuatu untuk membuat meditasi , yoga , ritual , atau untuk melakukan sesuatu yang berkaitan dengan spiritual , Laduni atau Ilmu batin.





Setiap hari dijajah dan dikawal oleh salah sebuah planet . Hari khamis sangat istimewa kerana ia datang dibawah jajahan planet Jupiter pada hari tersebut . Planet Jupiter dapat membantu menambahkan energy spiritual , reiki , Ci dan sebagainya.

Chakra kedua kita yang digelar navel , sacral atau Svadhisthana yang lebih aktif pada hari khamis menyebabkan keinginan dan nafsu shawat bertambah pada hari khamis. Sebab inilah kaum lelaki lebih tinggi nafsu shawatnya pada hari khamis malam jumaat .

Apabila chakra tersebut sangat aktif ia akan menambahkan keinginan seks , cinta dan persahabatan . Chakra tersebut juga dapat membantu kita berhubung dengan alam gaib , alam roh dan dengan semesta alam. Petang dan malam hari khamis sangat sesuai untuk melakukan upacara keagamaan , upacara penghalauan makluk halus atau untuk menghalau jin , roh , makluk halus dan sebagainya.


Bagi orang yang sedang belajar ilmu laduni , spiritual , meditasi , reiki , ci dan sebaginya ; Petang dan malam jumaat sangat sesuai untuk melatih kerana energy dalam badan kita akan bertambah dan berpotensi tinggi . Bagi orang Islam pula malam Jumaat sangat sesuai untuk melakukan zikir , sembayang sunat , sembayang hajad dan ibadah - ibadah lain.




http://www.rahsiaalam.com 

Petikan Dari : Rahsiaalam.com